TMI TAG - Raven

2017. március 3., péntek

TMI TAG

Too Much Information TAG - Túl sok információ TAG


Úgy gondoltam, jó kis unaloműző lesz. Ha kíváncsi vagy, olvass tovább :)

Mi van rajtad?
Jelenleg igazán szexibe nyomom: Tommy Hilfiger póló + kardigán, melegítőnadrág, térdig érő... és szőrős kutyás mamusz...grrr

Voltál már szerelmes?
Igen, jelenleg is az vagyok, immár több, mint 4 éve.

Volt már borzalmas szakításban részed?
Borzalmasban nem. Kér kapcsolatom volt a mostani előtt. De mindig én adtam ki az útjukat. (okkal)

Vannak tetoválásaid?
Szeretnék tetoválást, már a nyáron.

Vannak piercingjeid?
Nincsenek

Kedvenc sorozatod?
Az első helyen a The Walking Dead és szintén az első helyen, de egy picit hátrébb a Lucifer :D Imádom a Lucifert, de azért mégis a TWD-t nézem már kb 3 éve.

Kedvenc márkád?
Nutella

Kedvenc dalod?
Nincs. Kedvenc előadóim vannak.

Mennyi idős vagy?
Júliusban töltöm a 20-at.

Mi a horoszkópod?
Rák.

Mi az amit keresel a párodban?
Nem keresek semmit, már megtaláltam :D

Ki a kedvenc színészed?
Johhny Depp, az ezerarcú félisten.

Hangos vagy halk zene?
Hangos. Nagyon hangos. Annyira, hogy a gondolataimat se halljam.

Hova mész ha szomorú vagy?
Sétálok egyet, zenét hallgatok bömböltetek fülessel, és kiszellőztetem a fejemet.

Mennyi ideig zuhanyzol?
Attól függ. Ha gyors zuhanyról van szó, nem több 5 percnél.

Mennyi ideig tart elkészülni reggelente?
15-től 30-percig tart nagyjából. Ha csak annyira akarok jól kinézni, hogy ne élőhalottnak nézzek ki, akkor 10 perc.

Verekedtél már valaha?
Igen, testvéreimmel. De szerintem ez normális :D

Mi vonzó számodra egy emberben?
Férfiban? Ha igen, akkor az állának a vonala. Furcsa, de nagyon szexivé tud tenni egyeseket a szexi állkapocs vonala. Tudjátok, a fültől előre az állig tartó vonal. Ha pedig csak simán emberre vonatkozik, és csak furán van megfogalmazva a kérdés, akkor a kommunikatív képesség és a jó társaság.

Mi visszataszító számodra egy emberben?
Ápolatlan kéz és száj. Mosdatlanság. Pfuj. Bárkiben...

Miért kezdtél el blogolni?
Húú, 2010-ben kezdtem el, mindenkilapján :D És egyszerűen csak a mindennapi gondolataimat, jó történéseket és problémáimat akartam megosztani a nagyvilággal.

Mitől félsz?
Pókoktól.

Min sírtál utoljára?
Filmen, de már nem emlékszem, hogy min.

Mikor mondtad utoljára valakinek hogy szereted?
Tegnap. Azóta alig láttam a drágát :(

Honnan jött a blogger neved?
Mikor teljesen át akartam szabni az oldalt (akkoriban jöttem át blogspotra), új nevet is akartam változtatni, mert az előző gyerekesen fos volt. Akkoriban olvastam a Vámpírcsókok című könyvet, ahol Raven a főszereplő. És nagyon tudtam azonosulni a karakterrel, megtetszett a név, és ez is maradt.

Mi az utolsó könyv amit olvastál?
Illyés Gyuláné (Kozmutza Flóra) József ​Attila utolsó hónapjairól 

Most mit olvasol?
J. D. Salinger - Zabhegyező (update: már kivégeztem azt is tegnap óta)

Mi volt az utolsó film amit megnéztél?
Rossz anyák Most jut eszembe, hogy a Mindenki.

Kivel beszéltél utoljára?
Párom anyukájával

Mi a kapcsolat közted és aközött akivel utoljára sms-eztél?
Ő a párom.

Kedvenc kajád?
Csilis bab, egyértelműen

Hova szeretnél elutazni?
Amerikába, egy nagyvárosba. Vízpartra..

Hova utaztál utoljára?
Ózdra. Annyira nincs köze Amerikához...

Mikor szóltak be utoljára?
Minden nap ugrat mindenkit az osztályban nálunk, ez megszokott.

Kedvenc édességed?
Csoki, minden mennyiségben

Milyen hangszeren játszol?
Gitáron, basszusgitáron

Mit énekeltél utoljára?
Megőrültünk a barátnőmmel és suliban cigizéskor ezt visítottuk.

Néhány kérdést - mint például mi a kedvenc színed - kivettem, mert túlontúl infantilis. Tehát ami fura volt, kitöröltem.
Na mindegy, remélem, azért tetszett ez a kis TAG.
További szép estét/reggelt/napot!


4 megjegyzés:

  1. Tudtam, hogy mindenkilapjáról ismerhetlek. :D Ismerős volt a név! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, ott még nem ezen a néven voltam :D

      Törlés
    2. facebookon nem voltál benne a mindenkilapja csoportba?
      valahonnan tuti emlékszem rád, a Raven miatt. :)

      Törlés
    3. Érdekes, pedig nem voltam :D

      Törlés

@templatesyard