30 Day Photography Challenge - Összegzés - Raven

2017. március 18., szombat

30 Day Photography Challenge - Összegzés


Nos. Elérkeztünk az utolsó napjához ennek a kihívásnak, ezért mindenképpen szeretném méltón lezárni és összegezni ezt a 30 napot.
Igen, sajnos tudom, hogy nem mindig sikerült időben jelentkeznem a képekkel. Azt elfelejtettem belekalkulálni ebbe a 30 napba, hogy pont beleesik a nyelvvizsga és az erre szánt felkészülési időm. Ne haragudjatok emiatt kérlek, csak szerettem volna tényleg normálisan felkészülni, jól letudni a vizsgát.
Utólag visszatekintve erre a hónapra, pozitív élményként éltem meg mindezt. Természetesen, hiszen imádom a fotózást. Persze, vannak olyan képek, amik annyira nagyon nem tetszenek, és vannak olyanok is, melyek e bejegyzés megírása után landolnak a Fotóim menüpontban.
Észrevettem magamon, hogy ahogy haladt az idő, egyre jobb képeket sikerült lőnöm, és aztán szerkesztenem.(az én nézőpontom alapján) Egyre többet foglalkoztam a szerkesztőprogrammal is, össze is barátkoztunk már rendesen ez az egy hónap alatt :D
Na, de igazából ebben a bejegyzésben szeretném az összes képet itt lehozni, hogy összegezve át tudjak/tudjatok tekinteni rajta.

Day 1 - Self Portrait




Day 2 - What you wore




Day 3 - Clouds




Day 4 - Something Green




Day 5 - After Dark





Day 6 - Obsession




Day 7 - Changes to come




Day 8 - Routine




Day 9 - Someone you love





Day 10 - Childhood memory




Day 11 - Something Blue





Day 12 - Sunset




Day 13 - Cannot live without




Day 14 - Eyes





Day 15 - Silhouette





Day 16 - A good habit




Day 17 - Technology




Day 18 - Your shoes




Day 19 - Something you want




Day 20 - In my bag




Day 21 - Faceless self portrait





Day 22 - Inspirational





Day 23 - Patterns




Day 24 - Animal




Day 25 - Strangers




Day 26 - Close-up




Day 27 - Celebration




Day 28 - Flowers





Day 29 - Black and white




Day 30 - Self Portrait


Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard