30 D.P.C. - kihívás - 4. nap - Raven

2017. február 20., hétfő

30 D.P.C. - kihívás - 4. nap



Sziasztok!
A mai nap témája a ,,Something Green", azaz ,,Valami Zöld" volt.
Már reggel a buszon ülve azon agyaltam, mi legyen az a bizonyos zöld. Ami leír valahogy engem is, és jól is mutat
Bevallom, először az aloé verára gondoltam.
Mert amúgy rengetegszer mentette már meg az életemet a drága (Gombavató előtti napon kijött pattanás pl). És mert imádom a növényeket. És a természetet. Ez amolyan családban maradt dolog nálunk, apám erdész volt, rengeteget jártuk az erdőt amikor kicsi is voltam. És utána is. És a mai napig imádom az erdőket. Azonban igencsak szégyellem magam, mert Egerben még nem fedeztem fel a környező erdőket. Pedig biztosan itt is csodálatos
Bakancslistára fel: tavasszal erdőjárás!
Tehát, ha nem aloé, akkor mi?


Még egy kedvenc időtöltésem az olvasás. Ezek közül is ÖRÖK kedvencem marad a a Shiver trilógia (Sinnert nem számolom bele, az nem a Grace-ék sztorija :D) ÖRÖKKÉ. Soha, semmi nem válthatja le őket a toplistáról. Az első trilógia, amit olvastam életemben, és az első olyan trilógia, amit napról napra vártam, hogy megjelenjen. Az első részt használtan vettem az eladomakonyvem.hu-n, mert újonnan nem lett volna pénzem rá. Pedig akkor már olvastam egyszer. És azóta még van 12x. És a mai napig imádom, és...hát igen...képes vagyok sírni a végén, akárhányszor a végére értem már a lapoknak. Bármikor. Mindig. ÖRÖKKÉ!

Nincsenek megjegyzések:

@templatesyard